v

بیست و چهارم آبان روز بزرگداشت کتاب، کتاب‌خوانی و کتابداری گرامی باد.

بیست و چهارم آبان روز بزرگداشت کتاب، کتاب‌خوانی و کتابداری گرامی باد.
بی‌شک گسترش کتاب‌خوانی به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر، تنها زمانی به فرهنگی عمومی تبدیل می‌شود که جامعه آن را نیازی پایان ناپذیر و وسیله‌ای برای رشد و پویایی شخصیت خود بداند.
گروه کسب و کار آذرستان در سال‌های فعالیتش در حوزه‌های ساختمانی و زیر ساخت‌های عمرانی همواره تکلیف خود می‌داند تا با حضور در عرصه اجتماعی قدم‌هایی چند در ارتقا سطح کیفی و کمی آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم بردارد و بر این باور است که سازندگی و آبادانی نیازمند آموزش و پرورش پیوسته و مجدانه است.
از این رو به مناسبت ۲۴ آبان ماه، روز بزرگداشت کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌داری به کتاب‌خانه صدرالواعظین شهرستان خوانسار در استان اصفهان رجوع می‌کنیم که با حسن توجه مدیران گروه توسعه کسب و کار آذرستان این مجموعه فرهنگی و آموزشی احداث شده است.
کتاب‌خانه صدرالواعظین در سال ۱۳۹۷ توسط مدیر امور فرهنگی گروه، سرکار خانم پروین امینی تأسیس گردید که توانسته است در مدت زمان حیات خود با فعالیت‌های گسترده در راستای آموزش، رشد و پویایی افراد جامعه به جایگاه کتابخانه نمونه استان اصفهان و یکی از کتابخانه‌های برتر کشور عزیزمان ایران تبدیل شود.
تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن عملی است انکار ناپذیر و نمی‌توان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را بدون در نظر گرفتن مطالعه و کتاب مورد بحث و نظر قرار داد. از این جهت، کتاب و کتاب‌خوانی، از مقوله‌های قابل توجه فرهنگی است که ترویج آن در جامعه امری ضروری و حیاتی است.